środa, 27 kwietnia 2016

28. Andreas Kofler

Hej!

Dzisiaj dodaję ostatni post przed wyjazdem na weekend majowy na który postanowiłam nie brać komputera. Mam nadzieję, że po powrocie będzie na mnie czekać w skrzynce jakaś miła niespodzianka ;)

Tymczasem przedstawiam Wam jeden z moich ulubionych autografów z racji dorysowanego ręcznie skoczka - to urocze i bardzo miłe ;)
Kartę otrzymałam po 8 miesiącach oczekiwania od firmy Manner (z tego co wiem kolejny rzut kart mają dopiero w marcu 2017! ). Bardzo dużo osób często podkreśla, że ich ulubioną serią jest Fischer, ja zaś mam jakąś słabość do tych Mannerowskich - szczególnie uwielbiam kartę Fettnera na jednej narcie.

Oto karta Andreasa Koflera:





Życzę wszystkim udanego weekendu majowego, a tegorocznym maturzystom nie popadania w panikę - będzie dobrze! ;)

P.S. Do osób wybierających się na LGP do Wisły: na który sektor polujecie? ;)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! ;) Dwa razy byłam na sektorze B1, ale teraz raczej postawię na A4 na kwalifikacje i A3 na zawody :) Miłego wyjazdu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku byłam na kwali i indywidualnym w B1 i na drużynowym A1... teraz pewnie A3/4 albo na któryś B1 - zależy od tego czy będzie stojący czy ta dziwna trybuna.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) bardzo fajna kartka :)

    ja albo tak jak w ubiegłym roku B1 ale chyba w ttym roku skusze sie na A4

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje
    http://morethanskijumping.blogspot.com/2016/05/20-andreas-wellinger.html

    OdpowiedzUsuń