sobota, 4 listopada 2017

69. Georg Späth

Witajcie wieczorową porą!

Sezon zimowy coraz bliżej ( hurrra :D :D :D !!! ), wyczuwam nadchodzącą wzmożoną aktywność korespondencyjną. U mnie zawsze przebiega to falowo np. od maja miałam zastój - wysłałam tylko trzy listy. Teraz w planach mam PZN (widzieliście te wspaniałe grupowe karty? Muszę je mieć! :D) a co więcej - okaże się wkrótce ;)

Autograf który chciałabym dzisiaj zaprezentować pochodzi z wymiany z Michałem (dzięki!).
Pewnie już wspominałam, że wiek gimnazjalny mam już dawno za sobą także z wielkim sentymentem przygarniam wszystkie karty byłych skoczków ;-) To już mój drugi autograf George'a w kolekcji. Jak Wam się podoba stara wersja kart Fischer?











Trochę mi smutno, że Jakub Janda w Wiśle zakończy swoją karierę. Może w ostatnich sezonach już nie błyszczał ale bez wątpienia na zawsze wpisał się w historię dyscypliny. W dodatku wciąż nie mam jego karty - a odpowiedzi od Mebli Ziobro nie doczekałam się od początku marca... Na otarcie łez pozostanie mi autograf w zeszycie i wspomnienie podpisującego z uśmiechem Kuby ;)

Miłego oczekiwania na pierwsze konkursy sezonu!!!


4 komentarze:

  1. Nie odgadł bym i tak 😀 mocno gratuluję i muszę przyznać że brakuje podpisu tego skoczka w mojej kolekcji ale może kiedyś się uda zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje serdeczne
    https://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń