poniedziałek, 13 czerwca 2016

40. Stephan Leyhe

Witajcie w nowym tygodniu. Ostatnio mam dużo pracy, nie mam zbyt wiele czasu na blogowanie ale staram się chociaż szybko przeglądać co nowego w Waszych skrzynkach. U mnie bodajże od 2 tygodni puściutko.
Od piątku są w sprzedaży bilety na LGP w Wiśle - jak łatwo można było się domyślić miejsca w sektorach A3 i A4 rozeszły się błyskawicznie. Prawdopodobnie wyląduję więc w B1.


Autograf który chciałabym dzisiaj przedstawić otrzymałam po napisaniu listownej prośby (z IRC) do Niemieckiego Związku Narciarskiego. Czekałam ok. miesiąc.






P.S Bardzo mnie zasmuciła wiadomość o kolejnej kontuzji Kennetha Gangnesa - trzymajmy wszyscy mocno za niego kciuki aby miał na tyle siły i samozaparcia żeby wrócić, no i oczywiście dużo zdrowia !!!


9 komentarzy: