poniedziałek, 22 maja 2017

64. Ronan Lamy Chappuis

Hej!

Nie wiem kiedy minął kolejny tydzień! Ostatnio mam sporo pracy, a ten tydzień zapowiada się na jeszcze bardziej pracowity - dni mi uciekają i zlewają się ze sobą w szalonym tempie. Jest tego jeden pozytyw -  zanim się zorientujemy, będziemy na LGP w Wiśle ! :D

Myślę, że doskonale pamiętacie niedawną akcję, która miała na celu wsparcie Ronana Lamy Chappuis w tak trudnym momencie życia jakim jest zmaganie się z chorobą nowotworową.
Mamy dobre wieści z pola bitwy ! Ronan zamieścił na swoim profilu facebookowym informację iż jest już po operacji, a stan zdrowia i morale są dobre. Zaznaczał także, że wszystkie wiadomości jakie otrzymywał były dla niego wsparciem.

Mam dla Was przygotowany jego autograf. Otrzymałam go w pięknych czasach działalności fluege.de ;)
Słyszeliście, że wracają do świata skoków ze swoimi nartami?










Pamiętnik z życia mojej skrzynki.
W poprzednim tygodniu nowe karty od:
- Wojciech Foruna
- Vojtech Stursa
- Elias Tollinger
- Andreas Stjernen
- Gregor Schlierenzauer
- Markus Eisenbichler
- Piotr Żyła
- Jan Matura
- Maciej Kot
- oraz sporo pustych kart bez autografów ;( ( mam nadzieję, że częściowo chociaż to się zmieni po LGP :D)

Wypchanych skrzynek!






6 komentarzy:

  1. Gratulacje! :D
    Jak usłyszałam o chronie Ronana to było mi bardzo przykro, mam nadzieję, że z jego zdrowiem będzie wszystko dobrze :)
    https://skokinarciarskie98.blogspot.com/2017/05/54-andreas-stjernen.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Tak się cieszę ze stan Ronana już powoli się stabilizuje, myślę ze wsparcie które niektórzy dali Ronanowi było bardzo ważne dla niego w tak trudnym okresie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Także posiadam taką kartę, ale otrzymałam ją jeśli dobrze pamiętam na LGP w 2015 roku :)
    Pozdrawiam!

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-jernej-damjan.html

    OdpowiedzUsuń