piątek, 20 października 2017

68. Jurij Tepes

Dober dan!

Powracam do Was!
Jesień za oknem, niekiedy nawet w powietrzu wyczuwalna już zimowa nostalgia... wszystko to może brzmieć depresyjnie ale nie dla nas! My (fani skoków) zimy się nie boimy! :D
Inauguracja sezonu PŚ w Wiśle już za niecały miesiąc! Serce me krwawi lecz nie będzie mi dane uczestniczyć w tak historycznej chwili, do Zakopanego na PŚ również nie zawitam. Nie wykluczam, że ponownie pojawię się w marcu podczas  PK.

Na otarcie łez - karta  + bonus (w postaci wspólnej foty), które są jednocześnie pamiątką z LGP 2016 i 2017. Rok temu zrobiłam sobie z Jurijem zdjęcie, w tym roku udało mi się podpisać wraz z kartą (otrzymaną jako pusta od Fischera). Do kompletu dostałam jeszcze autograf od SPORT2000 także wróciłam z full pakietem ;)
Będąc trzy razy na LGP i dwa podczas PK chcąc nie chcąc można skonfrontować wizję zawodnika wykreowaną przez media z rzeczywistością. Ich stosunek do ludzi, sposób i kultura wypowiedzi, podejście do kibiców - to wszystko zostaje w głowie i sprawia, że za niektórych trzyma się dużo mocniej kciuki, a inni sporo tracą w naszych oczach.
Jurij (w odróżnieniu do kilku innych kolegów z drużyny....) wywołuje we mnie raczej miłe wspomnienia.

Oto część moich łupów z LGP 2017 :)











P.S Wybaczcie  jakość zdjęć. W pokoju mam fatalne oświetlenie przez co nawet w dzień zdjęcia wychodzą jak robione tosterem - to jeden z powodów moich rzadkich postów.
P.S 2 - wiem, że na zdjęciu moja twarz wygląda jak księżyc w pełni. To jest takie smutne w zdjęciach ze skoczkami -  przy nich wygląda się strasznie grubo ;P

Jak u Was z wysyłaniem próśb ostatnimi czasy? Ja w sierpniu wysłałam do Ito (już dostałam odpowiedź), Noriakiego oraz niedawno do Morgensterna.
Nie dostałam odpowiedzi na około 10 listów wysłanych  w marcu i kwietniu - spisałam je już na straty.

Mam nadzieję, że będę teraz znacznie regularniej wracać z postami. Tymczasem przesyłam pozdrowienia dla Bartka który mnie zmobilizował do napisania. Zobaczymy czy doczyta do końca ten post :D W każdym razie - czuj się pozdrowiony!

Wypchanych skrzynek !



4 komentarze:

  1. Ja to mam dar do mobilizacji! w końcu się doczekałem nowego wpisu :) oczywiście że przeczytałem do końca i bardzo dziękuję za pozdrowienia! :D nie martw się ja też się nie wybieram na PŚ ani do Wisły ani do Zakopanego ale jak wspomniałaś o PK w Marcu to i u mnie zapaliła się lampka z wyjazdem na PK, będę musiał to mocno przemyśleć i zaczerpnąć parę informacji na temat organizacji tych zawodów w Zakopanem :)
    Co do wysłanych próśb to czekam na parę choćby od PZN-u. No i na koniec najważniejsze Fischerka z edycji "90 lat" zawsze świetnie wyglądała i tak samo jest z kartą od Tepesa :) a co do zdjęcia to przy skoczkach zawsze lepiej będzie się prezentowała płeć żeńska i tak jest i w tym wypadku :)
    Ale się rozpisałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz może konkurować długością z moim postem :D ale miło czyta się coś więcej niż ,,gratuluję" ;)

      Co do PK w Zako - mam już doświadczenia pewne także jakby co odpowiem na wszelkie pytania ;)

      Usuń
  2. Super podpisy! Ta Fischerka jest przepiękna! A zdjęcie cudowne :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń