czwartek, 18 stycznia 2018

Czasem też jestem zwycięzcą ;-)

Hej.

Wracam dzisiaj do Was z nieco innym postem. Miniony rok byl dla mnie bardzo pozytywny pod względem wygranych w konkursach dotyczących skoków. Pomyślałam, że może i tą część mojej kolekcji Wam zaprezentuje.

Na bohaterów dzisiejszego postu czekałam ponad dwa miesiące, szczerze mówiąc spisałam już na straty aż tu nagle nadeszła miła niespodzianka!

Oto nagrody pochodząca z konkursu organizowanego przez  Hill Size Magazine
- magazyn Hill Size Magazin
- szalik MŚ w Lahti 2017 ;-)



Pierwotnie zamierzałam wrzucić wszystkie nagrody w jednym poście lecz gdy wczoraj wygrałam trzeci konkurs firmy Atlas stwierdziłam, że gdy dojdzie, zrobię zbiorczy post ;-)

Ostatnio w świecie skoków całkiem sporo się dzieje.
Wygrana Kamila Stocha w TCS, wielki szlem - 4 wygrane konkursy TCS. Czy ktoś obstawiał go w roli faworyta przed rozpoczęciem turnieju? Szczerze mówiąc nie przewidywałam tak szczęśliwego dla nas zakończenia.
Przed nami MŚ w Lotach, mam nadzieję, że mimo braku błysku na mamucie w poprzednim tygodniu teraz Kamil pokaże na co go stać o ile nie przegramy z pogodą...
Cieszę się też z dzisiejszego wyboru składu przez Stefana Horngachera. Wiem, że na pewno było to dla niego trudne - sytuacja w której ktoś ze ,,złotej drużyny" siada na ławce rezerwowych. Mam nadzieję, że w Pyeongchang również będzie kierował się aktualną stabilną dyspozycją niż sentymentami. Mimo sympatii do Maćka, obecnie Stefan zdecydowanie zasługuje na miejsce w składzie - regularnie wypada jako 2/3 w wewnątrznej polskiej rywalizacji. Dawne żarty Hula - Bula mogą odejść w zapomnienie ;)

Od dłuższego czasu zauważyłam, że bardzo wiele blogów umiera śmiercią naturalną. Nie wiem skąd taki grupowy zastój ale na pewno dziala to demotywująco na wszystkich. Jak przypominam sobie rok 2016 kiedy to prześcigaliśmy się w ilości dodawanych  postów...miłe wspomnienia!
Jako że jest to mój pierwszy mój post w tym roku chciałabym Wam wszystkim życzyć zawsze pełnej skrzynki, możliwości oglądania skoków na żywo no i samozaparcia do prowadzenia bloga nawet gdy wszyscy inni zaprzestają ;-)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz rację z wymarciem blogów, szkoda dodawać, mam nadzieje, że notki będą częściej :)

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Zapraszam do siebie :)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nagrody :) mam nadzieję że Twój blog nie wymrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szalik chciałabym taki mieć!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    https://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wielkie gratulacje! Super pamiątka :))
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń