sobota, 19 marca 2016

11. Thomas Diethart

Witajcie, kończy się niestety sezon nad czym baaaardzo ubolewam. Jak widać bardzo zaniedbałam bloga bo byłam zajęta oglądaniem skoków i życiem. Teraz będę ocierać łzy chusteczką i wstawiać moje zbiory ;)

Ciekawa jestem co myślicie o Peterze Prevcu. Lubicie go, kibicowaliście mu? Ja szczerze przyznaję, że jest jednym z moich ulubionych skoczków, bardzo polubiłam go w okresie kiedy miał przypiętą łatkę tego wiecznie ,,2", jakoś mi było go żal (tym bardziej gdy nie dostał kryształowej kuli mając tyle samo pkt co Severin) i z tego narodziła się duża sympatia do całej rodziny Prevc.
Podsumowując - bardzo się cieszę, że zgarnął wszystko co się da bo zasłużył na to, odbił sobie za ostatnie lata

Bohaterem dzisiejszego postu będzie jednak ktoś inny. Jeden z najbardziej sympatycznych skoczków - Thomas Diethart. Kartkę otrzymałam osobiście podczas PK  w Zakopanem, tym bardziej było mi przykro, że niedługo później miał ten straszny wypadek....mam nadzieję, że szybko dojdzie do siebie i wróci do swojej najlepszej dyspozycji i znowu będziemy go widywać w zawodach Pucharu Świata.






4 komentarze: