poniedziałek, 21 marca 2016

13 - 14. Piotr Żyła 1 & 2

Witajcie, wracamy dzisiaj do Polski... Piotr Żyła - postać budząca kontrowersje, można go lubić albo nienawidzić. Osobiście jego sposób wypowiadania raczej mnie męczy niż śmieszy ale i tak mu kibicuję ;)

Kartkę Fischer otrzymałam po napisaniu do pensjonatu Źródełko (czekałam ok. 2-3 tyg), drugą otrzymałam osobiście od Pitera podczas LGP 2015 w Wiśle.






Chyba pierwszy raz od lat nie mogę się doczekać wyjazdu na Święta do rodzinnego domu. W obecnym mieszkaniu niestety nie mam dostępu do skrzynki i cała korespondencja przychodzi tam, 700 km od mojego obecnego miejsca zamieszkania. Łatwo się domyślić, że aż mnie skręca jak słyszę, że przychodzą do mnie kolejne grube koperty a ja nie mogę ich natychmiast otworzyć !!! Byle do piątku... ;)

2 komentarze:

  1. Gratulacje ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/03/koniec-sezonu-20152016-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)
    http://skijumpingautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń