wtorek, 16 sierpnia 2016

48. Adam Małysz

Hej!

Nie wiem jak Wy ale ja ostatnie dni spędzam oglądając olimpijskie zmagania.
Dyscypliną która przykuwa szczególnie moją uwagę jest siatkówka. Nie ukrywam, że ich medal ucieszyłby mnie bardzo, bardzo, bardzo! Trzymajcie wszyscy kciuki za ćwierćfinał z USA - później strefa medalowa na wyciągnięcie ręki. Wierzę w chłopaków!


Dzisiaj absolutny hit i obowiązkowy element kolekcji - autograf naszego Orła z Wisły - Adama Małysza.
Wysyłałam do niego już dwa listy z prośbą (we wrześniu i w marcu) - póki co bez odpowiedzi. Natrafiła się jednak okazja i zdobyłam go poprzez z wymianę z Czarkiem któremu jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Co do wymian -  jest mi przykro bo po raz pierwszy w mojej wymianowej karierze poczta polska zawiodła i list wysłany priorytetem ponad 2 tyg temu wciąż nie dotarł do adresata :(






Pojawiła się dzisiaj nformacja o składzie polskiej kadry na LGP w Hakubie, Zgodnie z zapowiedzią nie wybiera się tam liderujący Maciej Kot, a także większość kadry A.

Oto skład wydelegowany do Hakuby:
- Andrzej Stękała
- Jakub Wolny
- Stefan Hula
- Jan Ziobro


Wypchanych skrzynek Wam życzę ( i niezawodnej poczty ;( ) !

7 komentarzy:

  1. Gratuluje! ;) Mam dokładnie tą samą sytuacje, list wysłałam priorytetem dwa tygodnie temu i wlasnie wczoraj dowiedziałam sie, że jeszcze nie doszedł :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! cenny podpis ! :D Zapraszam do mnie na trochę inny post(może ci się spodoba) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zapraszam na relacje :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/08/relacja-z-mmo-w-szczyrku-2016_20.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! :) Też ostatnio udało mi się zdobyć tę kartę, a czekałam na ten moment ponad rok :) Co do odpowiedzi od Adama to może jeszcze dostaniesz odpowiedź, bo trzeba bardzo długo czekać :(
    zapraszam na nowy post ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/08/44-kenneth-gangnes.html

    OdpowiedzUsuń