czwartek, 1 września 2016

49. Andreas Goldberger

Witajcie po dłuższej przerwie!
Dzisiaj kolejny powrót do przeszłości. Autograf którym chciałabym się z Wami podzielić pochodzi z wymiany (dzięki Bartek! ) i należy do byłego austriackiego skoczka Andreasa Goldbergera.
Ostatni skok oddał on 13 stycznia 2006 na skoczni Kulm a obecnie jest komentatorem stacji ORF1.

Tak oto się prezentuje:




Wszystkim narzekającym dzisiaj na rozpoczęcie roku szkolnego życzę szybkiego pogodzenia się z losem ;) Możecie wierzyć lub nie - za kilka lat będziecie jeszcze tęsknić za tymi czasami ;)

Wypchanych skrzynek!

11 komentarzy:

  1. Hejka!
    Serdecznie gratuluję autografu! :)
    Przy okazji.. zapraszam na swojego nowego bloga, gdzie między innymi będą pojawiać się autografy. Na razie tylko wstępny wpis, ale mam nadzieję, że znajdziesz czas na wpadnięcie do mnie ;)
    Ja sobie dodaję Twój blog do zakładek i będę się pojawiać! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ;) zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/46-richard-freitag_3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka !! Super autograf , gratuluję serdecznie !! :* Zapraszam do mnie na bloga !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co :D polecam się na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie :> Zapraszam także do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam. Będzie mi miło jak odwiedzicie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń