środa, 2 sierpnia 2017

67. Daniel Andre Tande

Heeej!

Korzystając z tego, że dzisiaj kończy mi się urlop postanowiłam powrócić do Was z normalnym postem. Chciałabym pochwalić się kolejną czarną Fischerką z mojej kolekcji a jest nią autograf Daniela Andre Tande.
Bardzo podoba mi się ta seria ale jest z nią pewien problem.... moim zdaniem skoczkom powinni dodawać w pakiecie srebrne/złote markery bo czarny na czarnym to najdelikatniej mówiąc średni pomysł...





Kartę otrzymałam dzięki wymianie ale podobno Daniel rozdawał je podczas LGP w Wiśle.
Jeśli chcecie pochwalcie się w komentarzach jakie karty udało Wam się zdobyć w Wiśle bo jestem ciekawa co mnie ominęło stojąc w miejscu w którym stałam ;)
Czy też tak macie po wyjeździe na zawody, że nasila Wam się faza na wysyłanie próśb? Ja po trzech miesiącach bez wysłania listu (nie licząc wymian) jutro pędzę na pocztę wysłać 4 :D W mojej małej mieścinie nigdy nie mam problemu z IRC także musiałam to wykorzystać ;)


Wypchanych skrzynek!


9 komentarzy:

  1. Super podpis! Bardzo podobają mi się autografy na Fisherach
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Uważam że te czarne Fischerki są ładne ale trochę nie wypał jest jak skoczek podpisze się czarnym markerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę kartę, wow! Mam nadzieję, że kiedyś jakimś cudem uda mi się ją zdobyć ;)
    Też uważam, że ten pomysł był tragiczny, nic nie widać ;/
    Na szczęście nowa szata jest śliczna, nie mogę się doczekać kart z niej w mojej kolekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, super karta ;) Po raz pierwszy taką widzę!
    http://autografysisi.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi autografu Daniela do kolekcji moze kiedys uda mi sie zdobyc
    Gratuluje zdobyczy Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, zapraszam na mojego nowego bloga
    https://anigrafy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń