sobota, 7 stycznia 2017

53. Krzysztof Biegun

Witajcie.
Ten post miał pojawić się już kilka dni temu - przed TCS jednak w wyniku problemów technicznych jest dopiero teraz.
Myślę, że nikogo nie muszę informować o tym co się wczoraj wydarzyło. Osobiście wciąż jestem pod wielkim wrażeniem tego co nasi panowie w tym sezonie wyprawiają. Sukces jednego zawodnika cieszy lecz zbudowanie tak mocnej drużyny to dużo trudniejsza sztuka, coś niesamowitego! Patrząc na rezultaty MŚ martwi jednak ta wielka dziura poziomowa która wyrosła niczym rów mariański za naszą Kadrą A.

Dla odmiany dzisiaj nie będzie żadnego z naszych Trzech Króli (Kamila, Piotra i Maćka) zaś Krzysztof Biegun.










W mojej skrzynce żadnych nowości ale to mnie nie dziwi bo:
- od czerwca bodajże nie wysłałam żadnego listu
- część z listów na które nie doczekałam się odpowiedzi być może kiedyś jeszcze dojdzie ale na adres pod którym już nie mieszkam - także przepadło


Kilka nowości w zakładce Wymiana

Wypchanych skrzynek oraz udanego wyjazdu na PŚ do Wisły i Zakopanego wszystkim którzy będą mieć to szczęście ;)










8 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    U mnie w skrzynce też świeci pustkami..
    Ale zapraszam na nowy wpis-relację: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/01/fis-cup-zakopane-2017-relacja-z-wyjazdu.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No sezon idealny, oby tak dalej :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego autografu jeszcze nie posiadam :( Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/akredytacja-damian-lasota.html

    OdpowiedzUsuń