sobota, 21 stycznia 2017

54. Andreas Wellinger 2

Hej! Jak Wasze nastroje po drużynówce? Ja jestem zadowolona. Większość naszego narodu po pierwszym wygranym w historii konkursie drużynowym chciałaby aby było tak zawsze i każde miejsce niżej oceniają jako porażkę, a tak nie można! Zawody były wyrównane przez co dużo bardziej emocjonujące. Ciekawa jestem  jak będzie z formą Petera Prevca. Skocznia w Zakopanem ewidentnie mu podpasowała ale czy to już prawdziwy powrót Pero z tamtego sezonu? Czas pokaże.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was autograf będącego w składzie triumfującej dzisiaj reprezentacji Niemiec Andreasa Wellingera.
Trzymajmy kciuki za naszych jutro!


Standardowo zapraszam do zakładki Wymiana ;)


Miłego oglądania jutro!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie!
    Zapraszam do mnie na relację z Zakopanego: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/01/ps-zakopane-2017-relacja-z-wyjazdu.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, zapraszam do mnie: http://autografyzuzy.blogspot.com/, dodałam do ulub ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie. Mam prośbę, czy możesz dodać mojego bloga do ulubionych? Oczywiście się odwdzięczę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń